Povrat proizvoda

Kako vratiti paket?

Nudimo 14 dana za jednostavan povrat proizvoda. Paket možeš jednostavno vratiti, a mi ćemo vratiti novac ili poslati novi paket. Slijedi ispod navedene korake.

Trudimo se dodati što detaljnije slike i opise na stranicu proizvoda. Ponekad se ipak može dogoditi da očekuješ drugačiji proizvod, možda ti ne odgovara ili se samo predomisliš.

Naš rok za povrat proizvoda je 14 dana. Ako je prošlo više od 14 dana od tvoje kupnje, ne možemo ponuditi puni povrat ili zamjenu.
Za ispunjenje uvjeta za povrat, artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem je primljen. Također mora biti u originalnom pakiranju.
Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata. Kvarljiva roba poput hrane, cvijeća, novina ili časopisa ne može se vratiti. Također ne prihvaćamo povrat proizvoda koji su intimna ili higijenska roba, opasni materijali, zapaljive tekućine ili plinovi.

Nadalje, ne prihvaćamo povrat sljedećih porizvoda:

  • Darovne kartice
  • Softverski proizvodi koji se mogu preuzeti
  • Neki predmeti za zdravlje i osobnu njegu

Da bismo izvršili povrat potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo djelomični povrati:

  • Knjige s vidljivim tragovima korištenja
  • CD, DVD, VHS vrpce, softver, video igre, kasete ili vinilne ploče koje su otvorene.
  • Svaki predmet koji nije u izvornom stanju, oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu posljedica naše pogreške.
  • Svaki artikl koji se vrati više od 14 dana nakon isporuke

Slijedi ove korake:

  1. Ako ti proizvod i dalje odgovara, možeš ga zadržati.
    Piši našoj korisničkoj službi tako što ćeš odgovoriti na e-mail s potvrdom narudžbe ili nam pisati u chatu uživo na stranici. Uključi broj narudžbe/e-mail ili broj telefona kako bismo brzo pronašli tvoju narudžbu.
    Paket pažljivo zapakiraj i vrati nam ga željenim načinom dostave. Kupac snosi troškove vraćanja artikla. Troškovi dostave su nepovratni. Ako primaš povrat, trošak dostave bit će odbijen od iznosa povrata.
  2. Ovisno o tome gdje živiš, vrijeme koje može biti potrebno da zamijenjeni proizvod stigne do tebe može varirati.
  3. Ako vraćaš skuplje artikle, razmisli o korištenju usluge dostave koja se može pratiti ili o kupnji osiguranja dostave. Ne jamčimo da ćemo primiti tvoj vraćeni artikl.
  4. Nakon što primimo i pregledamo tvoj povrat, poslat ćemo ti e-mail da smo primil vraćeni artikl. Također ćemo te obavijestiti o odobrenju ili odbijanju povrata novca.
  5. Ako je povrat odobren, tada će on biti obrađen, a novac će se automatski vratit na kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja, unutar određenog broja dana.

Zakašnjeli ili nepotpuni povrat

Ako povrat novca još nije izvršen, prvo ponovno provjeri svoj bankovni račun.
Zatim kontaktiraj tvrtku koja je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego je povrat službeno objavljen.
Zatim kontaktiraj svoju banku. Često mora proći neko vrijeme obrade prije nego se povrat objavi.
Ako nakon svih ovih koraka povrat novca još nije izvršen, kontaktiraj nas na [email protected]

Artikli s rasprodaje

Povrat se može izvršiti samo za artikle po redovnoj cijeni. Artikli na rasprodaji ne mogu se vratiti.

POKLONI

Ako je artikl bio označen kao poklon kada je kupljen i poslan izravno primatelju, primit ćeš poklon bon u vrijednosti povrata. Nakon što primimo vraćeni artikl, poklon bon će ti biti poslan poštom.
Ako artikl nije bio označen kao poklon kada je kupljen ili je darivatelj sam sebi poslao narudžbu da ti je preda kasnije, poslat ćemo povrat novca darivatelju i on će znati za vaš povrat.

Dajemo sve od sebe da pošaljemo točan naručeni proizvod koji ste naručili. Ipak ponekad slučajno pošaljemo krivi proizvod. Može se dogoditi i kada proizvoda nema na skladištu i zamijenimo ga sličnim.

Za bilježnice i male predmete, možemo zamijeniti artikl s drugim sličnim proizvodom koji imamo.

Slijedi ove korake:

  1. Ako ti zamjenski artikl sličnog dizajna odgovara, možeš ga zadržati.
  2. Piši našoj korisničkoj službi tako što ćeš odgovoriti na e-mail s potvrdom narudžbe ili nam pisati u chatu uživo na stranici. Uključi broj narudžbe/e-mail ili broj telefona kako bismo brzo pronašli svoju narudžbu.
  3. Naša služba za korisnike će te voditi kroz sljedeće korake – kako vratiti proizvod i dobiti onaj pravi.

Svaki proizvod prije slanja pregledavamo i pažljivo pakiramo. Naše obećanje prirodi (Nature Promise) je smanjiti ambalažu, pa većinom pakiramo u kutiju ili papirnatu vrećicu bez plastike. Ponekad ne vidimo da je proizvod oštećen ili se tijekom isporuke može oštetiti.

Slijedi ove korake:

  1. Ako ti je stigao artikl s manjim nedostatkom i odgovara ti, možeš ga zadržati.
  2. Kada dobiješ oštećen paket, odmah fotografiraj paket i artikle.
  3. Piši našoj korisničkoj službi tako što ćeš odgovoriti na e-mail s potvrdom narudžbe ili nam pisati u chatu uživo na stranici. Uključi broj narudžbe/e-mail ili broj telefona kako bismo brzo pronašli svoju narudžbu.
  4. Naša služba za korisnike će te voditi kroz sljedeće korake – Što učiniti s oštećenim proizvodom i kako nabaviti novi.

Adresa za povrat:

Prima: Seik OÜ
Adresa: Parda 3/5/7, 10151 Tallinn Estonija
[email protected]

TREBAŠ POMOĆ?

Kontaktiraj nas na [email protected] za pitanja vezana uz povrat proizvoda i povrat novca.